iPhone reparation Århus | MobilReparationer.dk | Amagerbrogade 6-8, 2300 København S | Telefon 53 95 20 40

!HEAD1!!SITE-TYPE!!HEAD2!
DE OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

MIN MOBILTELEFON ER I STYKKER. HVAD SKAL JEG GØRE?

Hvis din mobiltelefon er gået i stykker, eller du på anden måde oplever fejl, der kræver udbedring, skal du ikke tøve med at kontakte os. Du kan se en prisliste over de mest gængse mobil reparationer vi udfører her.

 

Hvis du ikke kan se din type mobil reparation, på vores prisliste skal du blot kontakte os. Vi laver stort set alt indenfor mobil reparationer.

HVORDAN HÅNDTERER I EN REPARATION?

Her kan du se en oversigt over, hvorledes vi håndterer reparationen af din mobiltelefon:

  • Du henvender dig skriftligt, telefonisk eller personligt i en af vores butikker med en beskrivelse af problemet omkring din mobiltelefon. Du har mulighed for at skrive til os via vores kontaktformular her, eller ringe til os. Du er også velkommen til personligt at komme ned i en af vores forretninger.
  • Såfremt vi umiddelbart kan se hvad der skal laves ved din mobil får du med det samme et fast tilbud på reparation af din mobiltelefon.
    Såfremt vi ikke umiddelbart kan se, hvad der skal laves ved mobilen (eksempelvis ved fugtskade), så tager vi mobilen ind til undersøgelse, og når vi har undersøgt din mobil får du et fast pristilbud på mobilen, som du skal godkende, inden vi går videre med reparation af mobilen.
    Samtidig får du et fast tidsestimat for, hvornår mobilen kan forventes færdig (typisk samme dag eller næste dag).
  • Ved nogen typer mobilreparationer kan vi lave din mobil indenfor 1 time, såfremt du laver en tidsaftale med os.
    De mobilreparationer vi ikke kan lave på timebasis, kan vi typisk lave med afhentning næste dag.
  • Når mobilen er færdig får du en SMS med besked om, at mobilen kan afhentes i vores forretning.
  • Såfremt mobilen skal sendes til dig benytter vi Post Danmark, som vi har gode erfaringer med, og når mobilen afsendes fra vores forretning, sender vi samtidigt via SMS et track and trace nummer til dig, således at du via Post Danmarks webside kan følge forsendelsen af din mobil.

DEN TYPE REPARATION JEG SØGER, ER IKKE PÅ JERES PRISLISTE. HVORDAN FINDER JEG EN PRIS?

Da der findes en utal af forskellige mobil reparationer og fejltyper, er det ikke alle reparationer vi kan have stående på vores prisliste.

 

Hvis du ikke kan finde en pris via prislisten, skal du blot kontakte os via vores kontaktformular her på siden, og så sender vi dig en uforpligtende tilbudspris på mobil reparationen.

KAN I GIVE MIG ET TILBUD, INDEN JEG INDLEVERER MIN MOBILTELEFON TIL REPARATION?

Ja, selvfølgelig kan vi det, og det tilbud vi giver dig, er også den pris (prisniveau) du kommer til at betale. Såfremt det er en kompliceret mobil reparation kan vi nogen gange være nødt til at give et prisniveau for mobil reparationen, men så holder vi os også indenfor dette prisniveau. Vi bestræber os på,  at du ikke får nogen ubehagelige overraskelser, i form af en uventet høj regning, eller mobil reparationer, som du ikke var forberedt på.

 

Hvis vi under mobil reparationen opdager en skade/fejl på din mobiltelefon, som ikke er omfattet af reparations tilbuddet, vil vi kontakte dig og spørge om det er noget du ønsker udbedret, og i samme ombæring give dig en ny pris på mobil reparationen, som du skal acceptere inden vi går videre med reparationen.

MIN MOBILTELEFON HAR EN SKADE DER ER MEGET SVÆR AT FORKLARE. HVAD GØR JEG?

Fejl og skader, kan nogle gange være svære at forklare, både via telefonen eller via email. Du er altid velkommen til at komme forbi butikken og vise os, hvilken fejl/skade du har på din mobiltelefon, eller du kan vedhæfte et billede af skaden, når du kontakter os via vores kontakt formular.

HVORDAN INDLEVERER JEG MIN MOBILTELEFON TIL REPARATION?

Der er to måder for, hvordan du kan indlevere din mobiltelefon til reparation til hos os. Du kan komme ned på vores adresse Amagerbrogade 8, 2300 København S, og indlevere telefonen personligt hverdage imellem kl. 10 – 17.30 og lørdag fra kl. 10 – 14.

 

Hvis du ikke bor i nærheden, eller der er andet der skulle forhindre dig i at komme forbi vores butik, er du også meget velkommen til at sende din mobiltelefon med Post Danmark, GLS eller lignende pakketransport. Vi tager imod leveringer dagligt.

KAN I OPDATERE SOFTWARE/FIRMWARE PÅ MIN MOBILTELEFON?

Ja, det kan vi gøre på langt de fleste mærker og modeller. Kontakt os for en pris.

KAN I LÅSE MIN MOBILTELEFON OP, SÅ JEG KAN BRUGE DEN MED EN ANDEN OPERATØR?

Ja, det kan vi i langt de fleste tilfælde. For at være helt sikker på, at vi kan unlocke lige netop din mobiltelefon, bedes du skrive til os via vores kontaktformular. Husk at nævne mærke, model, samt hvilken operatør mobiltelefonen på nuværende tidspunkt er låst til.

HVAD ER STATUS PÅ MIN MOBIL REPARATION?

Som udgangspunkt vil vi altid sørge for, at du får en forventet reparations tid når du indleverer mobiltelefonen (typisk sker reparationen fra dag til dag), og såfremt der sker afvigelser fra det aftalte vil vi holde dig opdateret med informationer, der vedrører din mobil reparation hos MobilReparationer.dk.

 

Vores mål er at levere hurtig og professionel service, og det inkluderer selvfølgelig at vi altid har fokus på kunden.
Skulle det mod forventning ske, at du ikke føler dig opdateret, er du altid velkommen til at tage kontakt til os.

JEG HAR FÅET MIN MOBILTELEFON TILBAGE FRA REPARATION, MEN DEN HAR STADIGVÆK SAMME FEJL. HVAD GØR JEG?

Dette er på ingen måder noget vi forventer skulle ske, og vi arbejder hele tiden på at kvalitetsikre vores mobil reparationer,  men ingen er selvfølgelig 100% fejlfri.

 

Såfremt du oplever samme fejl, når du har fået din mobiltelefon retur, bedes du hurtigst muligt kontakte os, så vi kan få udbedret fejlen – dette skal selvfølgelig ikke koste dig noget ekstra (under forudsætning, af at der er tale om samme fejl).

SÆLGER I MOBILTELEFONER, HOS MOBILREPARATIONER.DK?

Det sker fra tid til anden, at vi har tilbud på udvalgte mobiltelefoner, til en rigtig god pris. Hvis du er interesseret i at købe en bestemt mobiltelefon, er du altid velkommen til at kontakte os, og høre om det er en model vi kan bestille hjem, og i så fald til hvilken pris.

 

Vi har mulighed for at skaffe både nye og brugte mobiltelefoner.

KAN JEG KØBE TILBEHØR TIL MIN MOBILTELEFON, HOS JER?

Vi sælger ikke mobiltelefontilbehør i vores butik, men der er meget tilbehør som vi kan skaffe på bestilling. Så du er meget velkommen til at kontakte os, såfremt du har et konkret ønske, og så undersøger vi om vi kan skaffe det til en god pris.


iPhone Reparation Århus.dk – Førende indenfor mobil reparationer.

MobilReparationer.dk
Amagerbrogade 6-8, 2300 København S
Telefon 55 50 20 40

iPhone Reparation Århus.dk